Assalamu'alaikum wbt dan Salam Sejahtera...
Sukacita dimaklumkan bahawa pihak sekolah dijemput hadir ke mesyuarat sepertimana tertera di atas mengikut ketetapan berikut:
Tarikh : 30 dan 31 Julai 2012 (sila rujuk lampiran jadual yang
disediakan)
Tempat : Balai Ranahon, Pejabat Pelajaran Daerah Ranau (Lama)
Masa : Sesi 1 (8.30 pagi - 12.30 tengahari) - Zon Ulu Sugut & Garas
Sesi 2 (2.00 - 5.00 petang) - Zon Selatan & Kinabalu
Sesi 3 (8.30 pagi - 12.30 tengahari) - Zon Timur & Pekan
Sesi 4 (2.00 - 5.00 petang) - Zon Tengah & Utara
Wakil Sekolah : (i) Guru Penolong Kanan Pentadbiran, dan
(ii) Setiausaha LINUS Sekolah
Agenda mesyuarat adalah seperti berikut:
3.1 Ucapan Pengerusi
3.2 Taklimat pelaksanaan PLC LINUS : Lesson Study Daerah Ranau
3.3 Konsep Kelestarian Program LINUS
3.4 Perbincangan persediaan pelaksanaan PLC LINUS : Lesson Study peringkat
zon
3.5 Hal-hal lain.
Kehadiran wakil pihak sekolah adalah WAJIB. Sila hadir mengikut ketetapan jadual yang disediakan bagi memastikan agenda mesyuarat (perkara 3.4) dapat dijalankan dengan lancar.
Jika terdapat sebarang pertanyaan, sila hubungi En. Nazarius G. Yulip (Pegawai FasiLINUS / Penyelaras PLC LINUS, PPD Ranau) di talian 0138663098 untuk maklumat lanjut.
Sebagai makluman pihak tuan, surat panggilan mesyuarat telah diedarkan ke peti surat sekolah masing-masing sejak 25 Julai 2012 lalu.
Segala kerjasama dan perhatian yang pihak tuan berikan kami dahului ucapan ribuan terima kasih.
Sekian.
Catatan Popular
-
Untuk melihat lebih jelas atau ingin muat turun, sila klik gambar di atas.
-
Sila klik di sini untuk melayari Portal NKRA.
-
PERHATIAN : 1. Data hendaklah diisi mengikut format yang telah disediakan. Sila tandakan berdasarkan penguasaan individu walaupun telah...