Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera....
Tuan / Puan,
Dengan segala hormatnya perkara di atas dirujuk.
Tarikh : 28 Februari 2012 (Selasa)
Tempat : Balai Ranahon, PPD Ranau (lama)
Masa : Sesi 1 (8.00 - 10.30 a.m.)
Sesi 2 (10.30 - 1.00 p.m.)
Sesi 3 (2.00 - 4.30 p.m.)
Untuk perhatian : Setiausaha / Penyelaras LINUS Sekolah
Perkara-perkara yang perlu dibawa bersama:
1. Komputer Riba
2. Maklumat murid Kohort 1 & 2
1) Jumlah kehadiran murid dari awal Januari hingga Mac Tahun 2011
2) Maklumat murid Linus Tegar & LINUS (sebab-sebab tidak hadir & punca
kegagalan murid melepasi LINUS)
3) TOV dan ETR murid LINUS mengikut sekolah masing-masing
Sekian untuk tindakan pihak tuan selanjutnya.
FasiLINUS PPD Ranau.
Catatan Popular
-
Untuk melihat lebih jelas atau ingin muat turun, sila klik gambar di atas.
-
Berikut dilampirkan jadual pelaksanaan Saringan LINUS dan Saringan Khas LINUS bagi sesi 2012 untuk rujukan semua sekolah. FasiLINUS PPD R...
-
Perhatian buat rakan-rakan FasiLINUS, berikut dipamerkan peta SM Tinggi, Kota Kinabalu sebagai rujukan semua. Untuk makluman, pada hari Juma...