Khamis, 16 Ogos 2012

MESYUARAT PELAKSANAAN PLC : LESSON STUDY PPD RANAU 2012

Tarikh     :    30 & 31 Julai 2012
Tempat   :    Balai Ranahon, PPD Ranau (Lama)
Masa       :    8.00 pagi hingga 5.00 petang (4 sesi)

Foto-foto berkaitan:



























Rabu, 15 Ogos 2012

PELAPORAN PELAN TINDAKAN LINUS PERINGKAT SEKOLAH BAGI DAERAH RANAU TAHUN 2012

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera.

Perhatian kepada semua Penyelaras / Setiausaha LINUS sekolah daerah Ranau
  1. Dimaklumkan bahawa Borang Pelaporan Pelan Tindakan Linus Peringkat Sekolah  Bagi Daerah Ranau 2012 telah diedarkan ke peti surat sekolah masing-masing.
  2. Borang tersebut perlu diisi dengan lengkap berdasarkan pelaksanaan Program LINUS peringkat sekolah yang telah dirancang dan dilaksanakan pada tahun ini.
  3. Sila lihat lampiran contoh pengisian borang tersebut yang dilampirkan sebagai panduan.
  4. Pelaporan tersebut perlu dikembalikan kepada Sub-Unit LINUS, Unit Pengurusan Akademik, Pejabat Pelajaran Daerah Ranau sebelum atau pada 30 Ogos 2012.
  5. Jika ada sebarang pertanyaan, sila hubungi En. Ronnie Bin Pengulin di talian 088-875331 pada waktu pejabat untuk keterangan lanjut.
Kerjasama dan perhatian yang pihak tuan berikan amat kami hargai dan didahului ucapan ribuan terima kasih.

BENGKEL KHAS PELAPORAN DATA KEHADIRAN MURID LINUS SEKOLAH RENDAH PEDALAMAN (MENERIMA EKMLTK P1-P2-P3) PPD RANAU

Tarikh     :   6 Ogos 2012
Tempat   :   Pejabat FasiLINUS (UPA), PPD Ranau (lama)
Masa       :   08.30 pagi hingga 5.00 petang


Tahniah diucapkan kepada semua guru yang hadir dalam bengkel tersebut kerana berjaya melengkapkan pelaporan yang diberikan. Terima kasih di atas kerjasama yang diberikan.

Foto berkaitan:





















Catatan Popular